- Тип: генератор інверторний
- Максимальна потужність: 3500 Вт
- Номінальна потужність: 3000Вт
- Є електростартер + 2 пульти (для запуску з відстані)
- Номінальна напруга змінного струму: 220 Вольт
- Є вихід на 12 Вольт
- Кількість фаз: 1 фаза
- Безперервний час роботи: від 4 до 12 годин
- Об'єм двигуна: 150 см3
- Двигун: бензиновий 4-х тактний
- Тип двигуна: синхронний
- Модель двигуна: Honda TYPE
- Об'єм паливного бака: 7 літр
- Об'єм масляного бака: 0,6 літра
- Витрата палива: 400мл на кВт/годину
- Паливо: бензин 92 або 95
- Олія: SAE 10W-40
- Система запалювання: CDI
- Система запуску: ручна
- Примусове повітряне охолодження
- Захист двигуна за низького рівня масла: є
- Індикатор рівня паливного бака: є
- Робочий рівень шуму (7 м): 58 дБ
- Розмір: 614х341х506 см
- Вага запакованого генератора: 37 кг
- Гарантія: 2 роки
Особливості інверторного генератора Вікендер Х 3500 іє
- Легкий та зручний при перенесенні
- Рівномірна подача струму по синусоїді: 1 cos Ф
- Порівняно низький рівень шуму
- Невелика витрата палива (заощаджує до 1л палива за дві години порівняно з іншими виробниками)
- Двигун типу HONDA
- Якісне складання
- Висока якість виготовлення всіх деталей
- Автоматичне регулювання напруги
- Захист від низького рівня масла (двигун не включається за низького рівня масла)
- Захист від перевантажень
- Повітряне охолодження двигуна нового покоління
Електростанція інверторного типу Weekender X3500ie має велику кількість переваг та функцій, деякі з них перераховані нижче:
- контроль за використанням режимів;
- система контролю рівня масла;
- контроль від можливих перевантажень і їх запобігання;
- індикатор рівня масла.
Особливості інверторного генератора Weekender X3500ie:
- є можливість контролювати роботу електрогенератора за його мінімального навантаження завдяки спеціальній функції перемикання двигуна в економ-режим;
- двигун запускається легко і просто;
- система повітряного охолодження двигуна більш вдосконалена;
- мінімальний рівень шуму двигуна;
- збільшений час роботи від заправки до заправки генератора - завдяки цифровому регулюванню кількості обертів;