На всі товари, придбані в нашому інтернет-маркеті діє офіційна гарантія від виробника. Право зміни гарантійного терміну залишається лише за виробником.
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, які авторизовані виробником. Адреси та телефони сервісних центрів Ви можете знайти на гарантійному талоні або на сайті виробника.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:
Рекомендуємо зберігати гарантійний талон і товарний чек протягом всього терміну експлуатації товару!
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернений до магазину протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо дотримано такі умови:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо більш тривалий термін не оголошено продавцем.
Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Враховуйте перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
Перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені!